Post as?
Allow users to post advice and comments?

Need to get something off your chest?
Just Vent Anonymously on Muttr!

HOT OFF THE PRESS:

  • User profiles have been completely revamped, and we're re-introducing back "Activity" from people you listen to!
  • We've giving our "trends" a bit of an upgrade!
  • Wait...what's that you say? Images and gifs have arrived?? Click here to check out this special update...

OTHER NEWS:

  • Members can earn (or lose) Muttr Rep, click here for info!
  • Uploading custom avatars is finally back!
  • Tired of seeing Muttrs of a certain category? No problem! Just turn them off by using the "Manage Categories" feature!

Tired of seeing Muttrs of a certain category? No problem! Just toggle which categories you'd like to see by clicking them on/off.

Love
Work
Health
Intimacy
Money
Entertainment
Sports
Food
Travel
School
Technology
Miscellaneous
Friends
Family
Politics
People
Religion
Life
Weather

Is anyone else here tired of this 72+ gender bulls***? Because I am.

Really considering just cutting off my penis. It's f***ing white and gross and there's no point in having it because I'm not going to be a f***boy and stick it in a female. Any advice ladies (please...no lies telling me "oh it's fine just the way it is", while you're sitting there with a BBC in your mouth)

once in a while, just think nonesense

The girl I liked just rejected me... I've made my decision... next monday, I kill myself.

I've had enough of this motherf***ing life.
I've never felt loved, as my parents never have time for me, and I've been bullied almost all my life...
No matter how much I pray to God and Jesus, I never get an answer...
No matter what I do, in the end, it gets f***t up...

So next monday, while my parents are on some sh**y christian meeting, I'm killing... read more

I got sexually harassed today. I feel like it was my fault.

I have liked this girl and there is a huge story so bear with me

Soo like three months ago we started talking but it was like every night through text and i kept my identity secret and at first she thought i was sorta kool and sorta weird but then we talked more and more and she told me her deepest feelings and i told her i how much i liked her and she thinks im like the sweetest nicest guy, then we were like best freinds but i didnt wan to tell her my name and she said i ... read more

I'm an atheist. I am proud. If hell exists and I go there, that's fine.

Where did the world come from? Oh yeah. . . the world came together in an explosion.
Where did the people come from? Oh yeah. . . we evolved from apes.
Where did the apes and all the animals come from? Oh yeah. . . no one knows :P

I almost got caught cheating. I told him to leave but he didn't want to. I let him stay a Lil bit more. I didn't know my boyfriend was gonna come. But he came. He came just after I set my foot down to let him get dress and leave. I had to sneak him put the back. My boyfriend accused me I denied it and got rid of all the evidence before he could find any. But I had a vibe something like this would happen and I went against it. I had a vibe before anything happened and multiple... read more

Just to recall a basic fact: Intercourse/PIV is always rape, plain and simple.

This is a developed recap from what I’ve been saying in various comments here and there in the last two years or so. as a radfem I’ve always said PIV is rape and I remember being disappointed to discover that so few radical feminists stated it clearly. How can you possibly see it otherwise? Intercourse is the very means through which men oppress us, from which we are not allowed to escape, yet... read more

I dunno whether or not to support radical feminism.

On one hand, it's horrible because it ruins society and makes tons of negative impacts especially towards men.
On the other hand, I hate society and watching the results of their actions come back at them would be priceless.

Why do my male friends ASSUME that I should because they are "good guys" or that I "friend zoned" them? Sorry for not being attracted to you? Sorry I don't date men in general? Sorry you assumed you were obligated to date me? Sorry you were only nice to me to get in my pants? Sorry you call me stupid for not liking you? Sorry I don't want to date a manipulative man?
Sorry for being a female friend? Sorry for being female?

I just want to have sex. I'm tired of being a virgin and I want a boyfriend. I've been single point enough.

Posters like suthezcian and Bones make me wish, one, that I was on muttr earlier, and two, that muttr had some sort of 'friend' or 'follow' function. I feel like I missed all the Good conversations (read: debates). I'm glad there were people willing, at least, to be intelligent about issues that Deserve intelligence, though...

I am depressed in my marriage.
I don't know why I did it.
I have no friends to vent to.
We don't sleep together, we aren't intimate. He tries but it's like beating a dead horse.
I'm pregnant (lucky me, the one time 3 months ago I forced myself) and tomorrow we're going to the abortion clinic. We both agreed bringing a baby into the situation is terrible.
I wish I never got married.

Rapist yall tryna drill my holes it ain't gonna happen keep ya dirty dicks in your pants cause ya ain't gonna whip it out at me or in me ya can't catch me

Merry Christmas everyone.

Are done here orrrrrrrrr?

I feel suffocated by life. By society, my family and friends. Sometimes I just want a release, some alone time to be able to gather my thoughts and find myself. A time where there were no expectations put upon me and I could just do whatever I wanted and enjoy myself. It's all just a pipe dream right now.

Feminism ISN'T about sending flowers to each other.

Feminism ISN'T about murdering men.

What IS feminism REALLY about? I don't know. But neither do any of you.